Vårstädning på bloggen

Då var det dags för vårstädning här på bloggen. Har experimenterat med en ny bloggdesign och gjort om vissa saker. Nyheten är att ufospaning kommer att bli mer informationsinriktad utifrån UFO-Sverige och min roll som föreningens ordförande.

Bloggen kommer hädanefter att fokusera på följande fyra huvudteman:

1. UFO-Sverige och organisationens kommande aktiviteter. Här inkluderas styrelsemöten, kurser, stämmor och andra träffar. Även nyheter om UFO-Sverige kommer att täckas mer.

2. Jag som ordförande för UFO-Sverige. Fler kommentarer och funderingar kring UFO-Sveriges arbete kommer att luftas och lyftas.

3. Ufoobservationer. Framför allt mina egna aktuella utredningar kommer jag skriva mera om. Jag kommer även att beröra äldre observationer som jag nödvändigtvis inte själv har undersökt men som jag på ett eller annat sätt, kommit att lägga mitt intresse i.

4. Ufospaning. Inom denna etikett ryms mina egna funderingar och spekulationer kring ufofenomenet. Här kommer jag främst skriva om ufo-historik, desinformation, folktro och myter.

Med vänliga hälsningar

// Anders Berglund🙂