Mötet på Hönö

20140404_162847UFO-Sveriges styrelsemöte på Öckerö församlingshem helgen den 5 april löpte väl ut. Vi fick mycket gjort och planeringen för kommande riksstämma i Östersund den 17 maj tuffade på.  Vilket den fortfarande gör. Det är mycket att fixa och dona och jag måste sätta mig och skriva ihop mitt föredrag som jag ska hålla. Föredraget ska handla om observationer från Jämtland och det finns att tala om.

Efter mötet blev det middag nere i Klåva Hamn på Hönö och efteråt drog sig styrelsen tillbaka för kontemplation på Vandrarhemmet Havskatten.  Jag vandrade sedan hemåt i natten eftersom jag bor på Hönö.  På det hela var det roligt att kunna visa upp Öckerö och Hönö för vännerna i UFO-Sverige. Synd bara att vädret inte var så soligt som det kan vara på västkusten.

20140405_173914Planering kring påskriset.