Styrelsemöte i Töreboda

Så här ser det ut på ett styrelsemöte.

I lördags for jag och Amanda till Töreboda. Det var dags för styrelsemöte i UFO-Sverige – det första för mig efter att jag i våras valdes in som ledamot i styrelsen vid UFO-Sveriges riksstämma i Borås.

Sittningen tog sin lilla tid. Vi höll igång under fyra timmar med en stunds kafferast inräknad. Efteråt gick vi ut och åt på en kinarestaurang i Töreboda innan jag och Amanda styrde kosan till Laxå för övernattning.  

Vad vi avhandlade under mötet var allt från nästa års riksstämma i Örebro till vårens UFO-expedition till Norrland och sjön Nammajaure. Jag kan verkligen skriva under på att UFO-Sverige är en förening med många järn i elden. Det finns mycket att göra och visionerna är ännu fler. Får passa på att slå ett slag för medlemskap i föreningen samt för våra tidningar UFO-Aktuellt och UFO-Raden/Rapportnytt.

Ett medlemskap samt prenumerationer stöder föreningen UFO-Sverige samt hjälper oss att komma närmare svaren på ufofenomenets storslagna gåtor.